čtvrtek 3. září 2015

Po prázdninách


V prvním  poprázdninovém příspěvku bych chtěla ukázat jeden dokončený projekt a pár rozdělaných.

Konečně jsem vyfotila hedvábný svetřík. Pletla jsem ze Silk Color, které jsem měla v syslírně už nějakou dobu a přidávala jsem bavlnu a viskozu. Myslím, že se mi docela povedl a je pro mě, proto velikost několik X.





Protože za týden už budem balit k moři chtěla jsem si připravit nějaké to pletení nebo háčkování do kufru. Docela jsem váhala co to bude. Probrala jsem klubka a nakonec jsem si vyndala 2 klubka  LaceBallu a 2 klubka Alize. Brouzdala jsem netem a zaujaly mě dírky. Na šálu a šátek.

Budoucí šála z LaceBallu


Stejný vzorek z Alíze se stříbrnou nitkou



Šátek z Lace Ballu


Z Alíze


Ještě jsem se nerozhodla, které klubko nebo klubka poletí k moři.

Než odletíme, chtěla bych ještě zahájit  další čtverečkové kolo, tentokrát se šedou, tady je malá ukázka.



Žádné komentáře:

Okomentovat