sobota 3. ledna 2015

První


Na začátku mého prvního letošního příspěvku chci popřát Všem do nového roku jen to nejlepší.

Ani na přelomu roku jsem nezahálela, dodělávala jsem nějaké resty a vytvořila pár novinek.

Dnes jsem vložila na Fler háčkovanou ovečku na objednávku.

Konečně jsem vyfotila perníkovou chaloupku do loutkového divadla, ježibabu mám stále ve stádiu rozpracovanosti. Základ chaloupky je podobný té co jsem dělala do vánoční výměny a dozdobila jsem jí malými košilovými knoflíčky a dovnitř chaloupky je zašitá malá dřevěná vařečka.





Včera večer jsem dodělala koníka Ryzáčka, ještě mám rozpracovaného bílého. Je také na vařečce, aby byl použitelný v divadle, rytíře k nim zatím nemám.







Také jsem vyfotila skoro hotovou čepici pro dceru a rozpletenou šálu.




V jednom z mých prvních blogů  jsem psala o nákrčníku pleteném entrelacem, ale ten skončil v propadlišti klubek, nějak se mi nelíbil. Na Silvestra jsem si nahodila šátek pletený touto technikou.


Žádné komentáře:

Okomentovat