neděle 4. ledna 2015

Běloušek


Včera jsem ukázala hnědého koníka, dneska jsem vyfotila bílého. Tady je




A tady jsou oba



Včera jsem psala že jsem vložila ovečku na Fler a než jsem napsala blog smázli mi jí, ještě háčkuju maňáska černohubku, tak uvidíme.                                                                                                           

A ještě jeden příspěvek mám. V klubu Filigránové pletení.... jsme diskutovaly o našich klubíčkových předsevzetích. Tady jsou moje                                                                                                                  



1. udělám si inventuru v klubkách a letité akryly odvezu k nám do léčebny na terapii
2. udělám si inventuru v krabici s kostlivci a s tím co už určitě nikdy nedodělám udělám totéž co v bodě 1
3. udělám si pořádek ve fotkách, vymažu ty nepovedené a zařadím si je jen do několika složek
4. zakazuji si nákup nových klubek do odvolání, radši neplánuju přesný termín
5. budu se snažit omezit brouzdání na netu a ukládání nápadů na později
6. konečně dopletu svetr pro dceru, vlnu dostala k předminulým vánocům
7. dopletu Metalouse a šátek z příze, kterou jsem si za hříšné peníze přivezla z Kréty
8. budu se snažit nebýt tak multiprojektová, stačí tak 3-4 rozdělané věci, nebo míň? nebo víc?


Žádné komentáře:

Okomentovat