pondělí 1. prosince 2014

První adventní


Můj nový příspěvek je sice první adventní, ale píšu ho až v pondělí protože nedělní večer jsem strávila v práci.
Počasí příliš nepřeje focení, tak jenom malá ukázka mého nejnovějšího tvoření.

Rozhodla jsem se, že z nasyslených čtverečků udělám ještě nějaké košíšky, mám připravené modrobílé, chci je použít jako dárkové taštičky, ale ty chybí ještě zapošít, dozdobit a hlavně nafotit. Dále jsem si vybrala nějaké čtverečky ve vánočních barvách, ale o tom až jindy.

 Momentálně dokončuji trochu větší čtverečkové košíčky pro sebe.Původní záměr byl jeden košík, jehož spodní dno bude ze 4 čtverečků a ještě dvojité a stěny z osmi a taky dvojité, takže použiju 24 čtverečků. Minulý týden jsem fotila první variantu.

Kolečkové dno



A připravené stěny



Ale nakonec je vše jinak, budou dva menší košíčky, každý ze 16 čtverečků, jsou dvojité aby byly pevnější, obháčkuju je z červené Lady.
První - kolečkový, dno je z různých čtverečků, vnitřní a 3 vnější strany kolečkové a jedna stěna je ze 2 jednoduchých čtverečků z krásných barev. Fotila jsem ho dnes odpoledne ještě nedodělaný, teď už je hotový.








Také jsem dnes fotila čtverečky, doputovalo ke mě dvoubarevné kolo, měnila jsem 5 čtverečků, vyfocené jsou ještě dva nedodělané, ale už jsou hotové, zabalené a zítra posílám směr Krkonoše.



Krásný adventní čas, pohodu, klid.... Vám přeju.

Žádné komentáře:

Okomentovat