středa 1. října 2014

Už jsem zpátky


V neděli odpoledne jsme se vrátili z krásné dovolené na ostrově Kréta. Do příštího blogu chci připravit pár fotek. Při toulkách v okolí jsme narazili na krámek z pletenou módou a přízí, samozřejmě že jsem neodolala a koupila si jedno klubko na šátek a hned jsem jí vyzkoušela.




  Ale ani na dovolené jsem nezahálela.
  Upletla jsem si svetr z krásné, heboučké Alpaky Silk od Dropsu. Inspirovala jsem se návodem a taky hotovým svetrem mé sestry.



Dále jsem uháčkovala 7 čtverečků z ponožkovek na plánovanou deku na rohový gauč.



 A ještě jsem upletla šátek z duhové příze Maggie od Vlniky ve složení   60%Akryl, 20%Angora a 20% Vlna.Spotřebovala jsem jedno 100g klubko.                                                                                      

Šátek jsem fotila ještě před dokončením, přivezla jsem ho již hotový,  zatím čeká na vypnutí, ale bude muset ještě chvilku počkat, musím doplést rukávy, které jsem neuváženě slíbila kolegyni z práce pro maminku k narozeninám.


Žádné komentáře:

Okomentovat