sobota 13. září 2014

Šátkování podruhé



Před týdnem jsem ukázala pár šátků, dnes ještě nějaké přidám, ale bohužel bez novinek.Včera večer jsem dopletla velký šedočerný a druhý  pletený od špičky, oba z Iris, ale potřebovala jsem je dnes dopoledne předat, proto je nemám zdokumentované.

mohérový s volánkem
z letité buklé příze


modulový z Delightu

pletla a fotila jsem ho na dovolené v Maroku

bílý s volánkem

černobílý modulový

A to je dnes vše. Máme sbaleno a kolem půl druhé, tedy za chvíli, odjíždíme směr Praha a v 5hod ráno odlétáme za teplem a sluníčkem. U moře určitě zahálet nebudu, vzala jsem si sebou Alpaku Silk na svetr pro sebe a Laceball na šátek a ještě klubko ponožkovky na čtverečky. Uvidíme co přivezu hotové.
Mějte se tu krásně a tady se ukážu až koncem září.M

1 komentář: