úterý 9. září 2014

Modrá podruhé


Dnes jsem zahájila další čtverečkové kolo, tentokrát  39. kolo - modrá je dobrá i podruhé. Ze čtverečků prvního modrého kola jsem nechala 7 a doplnila jsem je novou 8. Rozhodla jsem se že čtverečky  které budu měnit by měly mít něco společného - kombinaci barev nebo vzorků.

15 čtverečků které jsem posílala


a teď moje jednotlivě










A aby nebylo čtverečků málo, doputovaly ke mě další 2 kola. Byla jsem připravená a proto jsem dneska vyfotila, zítra zabalím a ve čtvrtek pošlu.

Žluté kolo, měnila jsem 5 kousků
Čtverečky které doputovaly


Pětka kterou si nechám


 a pětice kterou posílám                                                                                                                                    






36. kolo - jednobarevné čtverce.
Čtverečky které dorazily


pětice kterou si nechám                                                                                                                                

moje pětka                                                                                                                                                    

jednotlivě jsem je nefotila, jsou si podobné.


Ještě dodělávám 2 šátky, chtěla bych je fotit a předat, ale mám co dělat, v neděli ráno letíme za sluníčkem.


Žádné komentáře:

Okomentovat