neděle 17. srpna 2014

Srpnový


Polovina srpna probíhá v naší rodině ve znamení oslav. Sestra a dcera jsou Heleny, mamina má narozeniny dnes a hlavní oslavenec vnučka Lucie měla 3. narozeniny na Hanu, tedy 15. Oslava proběhla včera na naší zahrádce s dortem, dárečky, grilováním a i s jednou dešťovou přeháňkou. Fotky z oslavy nemám, ale vyfotila jsem dárek pro Luci.
Protože je slečna parádivá, nosí culíčky a sponečky uháčkovala jsem jí sponkovník - sluníčko




A aby háčkování nebylo málo, přidala jsem panenku Amálku, inspirovala jsem se návodem v posledním čísle Praktické ženy





A vše dostala v růžovém kufříku, je vidět vedle panenky na lavičce.

To je dnes vše, ale nezahálím, pilně se připravuji na zimu, dopletla jsem 2 šátky Baktus, které jsem měla nedodělané od zimy a mám ještě jeden šátek rozpletený a jeden rozháčkovaný / fuj to je ale slovo/ . Konečně kompletuji žlutou miminovskou deku a občas uháčkuji čtvereček z ponožkovky.

1 komentář: