neděle 13. července 2014


                                                                  

Africká květina


Ještě než jsem si sedla k sepisování blogu o africké květině, vyfotila jsem z okna kousek duhy, ale než jsem si stáhla fotky do noťasu začala bouřka, dneska už druhá, ale tu fotit určitě nebudu. Tady jsou 2 pohledy ze střešního okna.



A teď už konečně o africké květině. 

Africká květina je háčkovaný motivek, kytička a spojováním kytiček o různém počtu lístků          vznikají různé tvary a výtvory.  

 A kytičky jsou tak trochu droga, kdo jim propadne, hledá stále nové a nové možnosti využití.  Na Fleru je nás takto postižených víc, máme klub kde si radíme a podporujeme se. Začínali jsme medvědem, pokračovali hrochem na naše klubové hrochy  můžete nakouknout tady.                                
                                                                                           
Můj první výtvor z kytiček byl růžovo šedý medvěd.      

méďa Kytička

Další medvěd, tentokrát laděný do hněda

méďa kytička 2
  
A medvěd do třetice, tentokrát menší varianta hnědo růžová



Hrošík z barevných kytiček

image

Modro růžový slon

kytičkový slon

Koník 

koník Kytička

A ještě přidám pár drobností z afrických kytiček. 
Jedna želva 

<span>kytičková želva | <a href="http://img.flercdn.net/i2/products/4/3/5/7534/4/3/4358917/gqcpwqacgowkhn.jpg" target="_blank">Zobrazit plnou velikost fotografie</a></span>

Malá sovička


Ještě menší motýlek 



Kytičku jsem ještě použila na vánoční a zimní věnečky




Dalším výtvorem je anděl, kterého jsem háčkovala v rámci Flérovského andělského swapu.



Velké kytičkové letadlo - vánoční dárek pro Marečka

  

Víc hotového z afrických kytiček nemám, ale mám naháčkované kytičky na kočku, možná v příštím blogu bude hotová :-))


3 komentáře:

  1. Milá Maruško, duha vypadá moc hezky...chtělo by to vydat se po jejích stopách a najít hrnec s pokladem. ;-)
    A zvířátka z "africké květiny" mě nadchla a rozněžnila...jsou překrásná, roztomilá a zkrátka - tleskám všema deseti.
    Pozdravy posílá Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. No pááni Maruško, ty jsi neuvěřitelná šikulka!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško, hračky z "afrických květin" mne doslova vzaly dech! Jsou překrásné. Krásný večer Anička

    OdpovědětVymazat