pátek 20. června 2014


U řeky



Včera jsem si na zahrádku vzala kromě háčkování, knížky, kotlet naložených na grilování i foťák a šla jsem na procházku k Úhlavě. Tady je výsledek.

Přeštický kostel




Kačenky na rybárně                                                                                                                    





Pohled na Ticholovec                                                                                                                     

Směr Březník a Lužany                                                                                                              

Za plotem je naše chatička                                                                                                             

Ještě přidám pár kytiček





A stále nedodělaný hexagon  


                                                                                                         


Další příspěvek už bude letní :-))))

3 komentáře:

  1. Jé Maruško, tolik karafiátků, nádhera, a mě nejdou a nejdou:-))
    Zahrádka Ti rozkvetla do krásy a cestu na zahrádku máš parádní, to u nás být takový rybník, tak tam běhám s foťákem denně:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, díky za komentík, ale není to rybník, je to řeka Úhlava.

      Vymazat
  2. Jééé, Ty jsi z Přeštic? Tam to znám :-), jezdili jsme tamtudy k bývalé švagrové do Stropčic (musela jsem kouknout do mapy, nemohla jsem si vzpomenout na název dědinky...). Moc ráda na to vzpomínám...na švagrovou i na Váš krásný kraj. Bývalá švagrová je teď už švagrová mé nejlepší kamarádky a chatičku stejně prodala po smrti muže...tak už se tam od nás z Brna jen tak nevypravím, ale byly to hezké časy :-)....až mi skoro hrkly slzy do očí....tak dost nostalgie, máte to tam krásné! Katrincola (z Fleru)

    OdpovědětVymazat