pátek 25. dubna 2014



Kolečka, čtverečky - trocha statistiky



O akci Kulový blesk jsem již psala. V únoru jsem zahajovala 26.kolo - různá kolečka a minulý týden čtverečky dorazily zpět.
Kolo jsem zahajovala 18.2 a posílala jsem 15 čtverečků, fotila jsem je ještě neoznačené a nezapošité, jak jinak,


Statistika
9 účastnic vyměnilo 61 čtverečků a vrátily se čtverce od 4 autorek
celkem bylo nalítáno 2 360 km - nejdelší cesta 484 km a nejkratší 101 km
čtverečky cestovaly z Plzeňska, kam zavítaly ještě 2x a potřetí domů, navštívily Brno, Prahu, Krkonoše, Ostravsko, Děčínsko a Mělnicko a do cíle doputovala tato 15




A aby nebylo čtverečků málo, včera ke mě doputovaly  jednobarevné čtverečky, vyměnila jsem jich 5 a dneska jsem je poslala dál.


moje pětka

Tento týden jsem uháčkovala novou kabelku berušku




Končím jedním krásným koniklecem z naší zahrádky.



1 komentář: